we will not grow old

Efter skolan idag blev det lite shopping i stockholm innan hemfärd. Jag hade verkligen velat vara kvar ute på Lillsved i helgen och festat och ätit gott med alla härliga människor. Men såklart går min underbara syster och hennes födelsedag före allt, lilltjejen blir ju stor. Nog för att alla alltid tror att hon är äldre än mig då hon är bra mycket mognare, men icke..

När jag väl kom hem idag vid 5 tiden blev det oxfilé med familjen, packa godispåsar med systrami samt fotbollstittande med pappsen. En lugn och mysig kväll med min fina familj!

Systrami fyller som sagt 20 år imorgon och ska ha sitt livs sista barnkalas.
Med godispåsar, skattjakt, marängsviss, massa ballonger och allt sånt där som hör ett barnkalas till..

Så ikväll har vi packat godispåsar halva kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0