Jag älskar det här stället

Helkass uppdatering jag vet, men jag har ingen tid. Det händer så mycket roligt hela tiden och jag vill vara med överallt och inte missa något så datorn kommer helt klart i sista hand. Från att ha kollat facebook minst 5 ggr om dagen till att nu spana in den högst 3 ggr i veckan. Ja ni fattar, jag prioriterar andra mycket roligare saker.

Den här veckan har vi paddlat kajak, haft yoga, varit i gymmet samt haft idrottsskador i skolan. Och utöver skolan har det tränats, lekt, varit skattjakt, spelats sällskapsspel, filmmys mm.
Igår kväll blev det grillmys vid vattnet där vi fick lära oss Lillsvedslåten som Thomas satt ihop. Och sen lite senare så blev det Idol och sällskapsspel i våran lya.

Just nu ligger jag och väntar på att folket i huset ska vakna så att jag kan få käka frukost för jag vägrar äta själv, för hur tråkigt är inte det.. Sen blir det en löprunda och gymmet med Julia och förhoppningsvis även Hannah. Och ikväll blir det lite förfest här och sen vidare in till el stockholmo för utgång.

BILDER
Skattjakten samt lek


Tjemys i solen med manikyr


Grillning och mys vid vattnet igår

Lillsvedslåten
(hur mysig och fin som helst)



Förutom att jag är hackkycklingen här och den som alla retas med hela tiden och bortsätt från att folk tror att jag är 18 år så älskar jag det här stället!


Kommentarer
Postat av: moran

Och du retas inte alls?

2010-09-12 @ 00:06:20
Postat av: en hemlig vän

härligt att du äntligen verkar ha hittat rätt, det är bra för dig. hoppas du mår bra och trivs.

du är stor nu

puss och kram

2010-09-14 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0