som handen i handsken

jag vill aldrig flytta hem, jag trivs så sjukt bra här! Fullt med härliga människor och träning hela tiden, allt jag kan önska mig med andra ord.. Man vaknar på morgonen, babblar lite med "familjen", vanrdar iväg i smalad trupp till frukosten, tillbaka till huset för att borsta tänderna, sen traskar man i samlad trupp till skolan, gör oftast något förbannat kul (tränar/leker) hela dagen + äter 2mellanmål och lunch, sen hem och busar/snackar/powernapar, middag på det och sen är det olika träningspass hela kvällarna.. om jag trivs!

Imorse var jag ute och gick en promenad innan frukost och sen lekte vi lekar hela förmiddagen fram tills lunch då vi slutade skolan för dagen. Sen dess har vi varit på systemet samt willys och handlat och nu kom jag och Hannah precis hem ifrån ett jympapass.. Snart blir det middag i vanlig ordning och ikväll står boxercise och sällskapsspel på agendan.

I måndags öppnade det "nya" gymmet, allt luktar nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0