living the dream

Jag lever i en underbar bubbla här ute och orkar långt ifrån lägga ner en massa tid på bloggen. Som jag sagt förut så händer det saker hela tiden som jag hellre läger min tid och energi på. Vi har festat en del, ölspelen har gått varma under helgerna och under veckorna tränas det, sällskapas och leks. Vi har varit på hajk, gick 3 mil i ösregn (inte min grej) också har vi påbörjat våra egna spinningpass så om ca 3 veckor kan jag vara klar spinninginstruktör..
Just nu ligger jag och kollar på när Julia och Emelie städar och dem andra datanördar och väntar på middag precis som jag. I helgen blir det partaj, imorgon vankas det dunderparty här ute och på lördag har vi bokat bord inne i stan ca 15 pers. Blir lite shopping innan sen käk och troligtvis utgång på det, underbart! Nu ska jag kramas med mina härliga "familjemedlemar"

En bild innan hajken på oss som gick och inte paddlade


Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar dig blogga MERA :) <3

2010-10-01 @ 07:58:36
URL: http://eawrite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är du någonstans, vad pluggar du? :)

2010-10-05 @ 13:08:30
Postat av: Anonym

skönt att du nu måste ha det jätte bra du är helt försvunnen???!!!!

kramar imassor till dig!

2010-10-12 @ 18:05:13
Postat av: Anonym

Hej jag är lite nyfiken , vad pluggar du för nått?:)

2010-12-02 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0