hinner inte riktigt med

Jag tippar på att ni saknar mig men jag har för mycket roligt att stå i dagarna i ända. Från 8 på morgonen tills 12 på kvällen så har jag fullt upp med roligheter. Jag vill inte göra er allt för avundsjuka, men fan så kul vi har jämt! Nu ska jag fixa mitt spinningpass, gymma med flicksen, äta middag, hitta på bus med Katja, köra igenom mitt spinningpass med min spinninggrupp, busa med familjen, kolla på paradise & kungar av tylösand och annat kuligt.
Idag är det btw international suit-up day så idag har jag fått glida runt i klänning och pälsjacka och njutit av det hela dagen medans killarna glidit runt i kostym, me like!

Här har ni en video ifrån våran dansuppvisning från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0