Filmmys

Har precis kommit hem från en film/myskväll i Aulan, kollade på Lejonkungen och myste. Annars idag blev det en morgonpromenad med Katja imorse, spinning efter frukosten, muskelredovisning samt kommunikation.
Senare drog vi en inhandling av mat tills helgen samt body pump innan filmmyset.


Det hänger en negerdocka i vårat tack, den är hängd. Läskigt som tusan! Laddar upp en bild på stackaren imorgon.
Btw så har jag även blivit licensierad Spinninginstruktör, good shit men fuck min stjärt nu efter all spinning alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAM;KRAM OCH KRAM!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-28 @ 20:08:26
Postat av: Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

2010-11-06 @ 21:32:43
URL: http://yumeiro.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Maria, vilken kurs är det du går på Lillsved?

Har funderat på att söka nu, men är inte så mycket för friluftsliv osv. :p men tänkte söka hälsocoach, PT/GTI. Tycker det är svårt så tänkte att du kunde ge mig lite tips :p



Tack på förhand.

2010-11-14 @ 01:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0