Inte konstigt att jag är singel

Jag satt nyss och tänkte över hur jag vill att en kille ska vara/se ut.

Han ska ha humor, det är a&o. Får han mig och skratta har han halva inne.
Han ska ha charm, charm och utstrålning slår högt.
Han ska inte vara för snäll, eller jo så klart han ska vara snäll men inte på ett mesigt sätt.
Han ska ha bra klädstil, skippa puma skorna och truckerkepsen tack.
Han ska inte vara för smart, eller jo smart men inte så att jag känner mig dum
Han får gärna vara vältränad men inte too much, ingen tyngdlyftare på anabola.
Han ska gilla sport och träning, eller njae kanske inte gilla som i soffhängs gilla utan snarare gilla som i utöva.
Han ska absolut inte vara en toffel, lika mycket grabbhäng som flickvänstid
Han ska vara sådär lagom omogen, men inte på ett töntigt sätt utan mer på ett skönt sätt.
Han ska helst vara brunögd, men bara han har en farlig blick så funkar alla färger.
Han ska vara spontan och påhittig, bara slita iväg mig hit och dit på äventyr när som helst.
Han ska vara romantisk, men inte på ett mesigt sätt, lite mer hardcoreromans.
Och jag kan göra listan hur lång som helst, undra varför jag är singel!?


 Men humor, charm och en farlig blick är väl egentligen det viktigaste.
En blick som denna, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0