idag har jag inte legat på latsidan

Oj så lång den här dagen har varit. Jag vaknade av klockan vid 7 tiden imorsen och satte mig på cykeln och cyklade till Kåbo. 1,6 mil senare befann jag mig i Villan som jag städade som en galning i 4 timmar. Sen hällde jag i mig en proteindrink i all hetts medans jag cyklade som en galning för att hinna med 12 passet på friskis. Jag kom precis i tid, körde passet, gymmade och satte mig sen på cykeln hem till Storvreta igen. 30 minuter senare befann jag mig hemma, städade mitt rum, tog en promenad för att hämta ut mitt paket och sen kirrade jag kycklingsallad till familjen. Nu ska jag ut och spring 5km i spåret och sen bara dö till någon bra film, jag lär somna som en prinsessa ikväll.

Paketet innehöll:
Ett mörkblått linne med brottarrygg


En rutig skjorta


Samt ett vitt linne med volanger


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Vill bara säga att jag tycker jätte mycket om din blogg, alla inlägg är super bra. Skulle du inte kunna skriva var du hittar alla dina snygga kläder. :)

2010-05-30 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0