Kung av sand

Blev en riktig mysdag/kväll igår. Började dagen med mina grabbar ute på Jockes gård med öl och musik. Sen drog vi vidare hem till Erik där hans föräldrar bjöd på käk. Grillat och massa gott, satt där i några timmar innan vi begav oss iväg på nya äventyr. Vi tog bilen ut till Wiks slott där vi spårade ur, dansade runt och busade och det vara bara ren tur att ingen lyckades ramla i. Sen skjutsa jag grabbsen till någon fest men Jocke mådde inte allt för bra och eftersom att jag hade hans bil så skjutsade jag hem honom, lämnade bilen och hjälpte han upp i lägenheten. Sen plockade Calle och Niklas upp mig och vi drog och kollade på en riktigt dålig rulle som jag tok däckade till.



Idag har jag hoppat sönder Calles soffa, babblat sönder Niklas och Calles öron, handlat nya löpardojjor med mamma och pappa samt städat mitt rum.
Nu ska jag krypa ner under täcket, kolla på film och äta fruktsallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0