försmak på en perfekt sommarkväll

Åh, igår blev det mys ute vid skaris med Jocke och Malin. Vi satt där vid vattnet och lyssnade på musik, drack öl (inte jag, jag körde) och babblade på om allt mellan himmel och jord. Sen ringde Robin och ville hänga med coola kisar som oss så vi drog till hans studentområde och hängde med alla sköna studenter. Blev fotboll, chill, kubb och mys i den varma försommar kvällen.



Idag är det en ny härlig sommardag och jag ska ut i solen och steka. Jocke kommer förhoppningsvis och sällskapar mig sen och ikväll ska vi grilla och mysa här, jag och mina fina killkompsiar. Eller så ska vi ut med Jockes båt, inte riktigt bestämt än.
Ut i solen nu med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0