fucking wingman

Hade en sjukt rolig kväll igår. Började kvällen hemma hos oss med ett gäng härliga brudar, grillning, vattenpipa, alkohol och fyllelekar startade lördagskvällen på bästa sätt. Sen blev det framfickan där det kryllade av skönt folk, jag hade en härlig busfylla och hittade på massvis med hyss på framfickan(ni skulle bara veta). Sen drog jag med Robin och Druvan till paltina. Lekte wingman(woman) och fixade ragg åt mina kära killkompisar. Sen träffade jag på massa skönt folk som jag inte sätt på år och dar och röjde runt. Tappade bort varenda kotte vid 3 tiden men sprang på Jimmy och vi lekte medhjälpare åt langoshaket utanför platina. Sprang ärenden och fick gratis langos, bra deal. Sen drog Jimmy hem och jag blev ensam igen men jag drog runt på efterfest efter efterfest i min ensamhet. Först en med några sjuka studenter, sen en med massa sundsvallare och sen blev det hem till Calle. Deckade sen framåt 8 tiden på Calles soffa och just där i en bättre fosterställning har jag spenderat min dag halvsovandes framför How I met your mother. Men nu kom pappsen och hämtade mig så nu chillar jag med litervis med vatten framför hockeyn. Bättre bakfylla och mitt arbetslösa liv skulle inte kunna uppskattas mer.

Pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0