Some people want it all

Precis hemkommen från min jobbcoach. Fick väl egentligen inte ut så speciellt mycket av vårat möte men jag får pengar för att gå dit så då äre värt mödan. Plus att min jobb coach är en härlig prick att bolla idéer med.
Nu däremot ska jag grilla kyckling som ska avnjutas i solen med en en härlig avokadosallad till. Sen blir det träning, intesivpass och yoga står på schemat ikväll. 

Dagens outfit




Jag sitter just nu och försöker komma på lite grymma högtider som man kan införa. Vi har på tok för lite högtider att se fram emot och dem flesta av dem är rätt lama. Så jag tycker vi borde införa lite nya som typ; Internationella fylledagen, Fyllebrännbolls mässoafton och ja allt som går i alkoholens tecken skulle nog funka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är byxorna ifrån*?? snygga!!!!

2010-05-11 @ 17:20:03
Postat av: Marris

Gud det vet jag faktiskt inte, är något gammalt skit som jag hittade i garderoben. Men tror BIKBOK

2010-05-11 @ 17:49:18
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0