Ta mig till havet för där är jag kung

Har haft en jätte mysig och rolig helg ute i Jockes stuga. Det var jag, Jocke, Christian och Krille som drog ut dit igår på dagen tills eftermiddag idag. Det blev kortspel, öl (för killarnas del, jag höll mig nykter), årets första dopp (endast för dem mer tappade), grillning, kvällsbus och båtåkning. Kändes lite som att vi var på en klassresa, speciellt igår kväll/natt när vi skulle sova och låg och hittade på sagor och skrattade så att vi kiknade. Helt underbar helg med mina kära killkompisar med andra ord.

Bildbomb
(datumet är helt ute och cyklar)

Den där jävla ormen alltså, den var överallt och jag var livrädd


Tankning av båten


Orm jäveln häckade överallt


alleman ombord


Åka åka båt.


Dessa idol bilder talar för sig själva. Man ser inser direkt vem det är mest stake i i vårat gäng


Jag vann på poker, typ nästa iaf


Öl på öl på öl, mer än en platta lyckades dessa karlar få i sig igår


Allt detta tornbyggande


A som sagt


Seriöst vem badar i 6 grader!?


Är man mindre smart så är man..


iiiiiskallt!

Också lite egobilder på mitt osminkade face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0