show me how to lie

jag har haft en bajstråkig dag..
träning imorse och sen har jag putsat min fasters fönster hela dagen och imorgon ska jag tillbaks dit och städa hela hennes hus, jippie! Nej men jag tjänar tusenlappar så jag borde inte klaga.
Just nu ligger jag och försöker kolla på Bella&Tyra show men det bara hackar och jag hatar den där kissie, jävlar vad den stackar har lyckat förstöra sig själv. Jag är långt ifrån avundsjuk, fiskmun och megaboobisar klarar jag mig bra utan. Äsch jag ger upp det här nu och somnar in framför underbara How I met your mother istället.
Sak upp tidigt imorgon för att bege mig hem till faster och sen blir det träning och shopping på det.

jag ser iaf helt okej ut utan smink, den du kissie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0