no voice

Usel uppdatering jag vet men jag har haft fullt upp dem senaste dagarna samt mått som något trasigt.
I måndags blev det pressentletande med Moa och Malin hela dagen och igår var det födelsedagskalas hos vår älskade Lajsa. Sen har jag även spenderat några timmar i solen, umgåtts med Calle samt försökt sova mig frisk.
Vilket absolut inte hjälp då jag bara blir sämre, ligger här just nu med 40 graders feber, en döende hals samt en hosta som låter som den borde komma från en 60 årig rökare. Och till råga på allt är min röst borta, jag som ska på jobbintervju om några timmar och jag kan inte ens ringa och säga att jag inte kan komma, hur gör man då?

Gårdagens födelsedagsbarn, bästaste, finaste 20åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0