livsglädje

Godmorgon alla fina människor!
Igår kväll blev det till att fira mamma och grilla med familjen. Sen drog jag en sväng förbi den äldre generationen (farmor&farfar) för att spana in deras nya husbil och prata lite strunt. Kvällen avslutades sen hemma hos Calle med han, Erik, Micke & Niklas. Vi tittade på dåliga filmer, blir lätt så när inte jag får bestämma.

Nu däremot har jag precis varit ute i det fina vädret och sprungit några km. Ska kirra lite frukost nu och sätta mig ute i solen innan jag beger mig in till stan igen för ett styrkemedel pass på friskis samt lite gym. Efter det ska jag till posten för att gå igenom lite inför mitt jobb i sommar.

Me todaay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0