Långt ute på Värmdö ..

.. Befinner jag mig just nu väntandes på en buss som aldrig verkar komma. Jag är på Lillsveds idrottsfolkhögskola ute på Värmdö. Jag har varit här hela dagen på intervju och information för en Hälsocoach, PT & GT kurs som jag sökt till hösten. Allt har gått bra med gruppintervju och grejer, men jag funderar lite på att byta till idrottspedagogs kursen istället men vi får se..
Om en timma kommer som sagt bussen och då blir det buss, tunnelbana och tillsist tåg hem, bra jävla lång tid tar det. Tog 3 timmar att ta sig ut hit så det är vad vi har att vänta oss. Ska slänga i mig lite middag i Sthlm sen innan jag hoppar på tåget hem till Uppsala. Där plockar Calle upp mig och sen hoppas jag på äventyr med Moa.
Underhållning i den tråkiga väntan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0