I all enkelhet

Blev en powerwalk imorse och sen har jag och syster legat ute och solat hela dagen. Härligt väder men jag svettades som en klimakteriekärring och var nära på att inviga poolen. Men efter att ha känt på vattnet så ändrade jag mig rätt snabbt och lät bli. Det fick bli en dusch istället och nu har jag fixat frukost/lunch som jag ska avnjuta framför några avsnitt av How I met your mother. Sen ska jag iväg och träna i några timmar och efter det blire middag på stan med syster och moa? och sen fotboll på det.

Jag kirrade ett eget bröd idag helt utan kolhydrater:
Jag malde 1dl mandlar som jag rörde ihop med 1 ägg, lite salt, bakpulver samt basilika. Sen gräddade jag skiten i ett våffeljärn. Ett snabblagat och nyttigt bröd helt utan kolhydrater.


Dagens frukost/lunch:
Fil med hallon samt mitt egengjorda bröd med keso och tomat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de receptet läste jag också om :)

2010-05-12 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0