Frysskador

Blev förferre och utgång på bj igår med massa härliga människor. Jag drack litervis med Loka hela kvällen och har nog aldrig kissat så mycket i hela mitt liv. Alla andra var hur fulla som helst, så jävla underbart att känna sig lite stabil för en gångs skull. Men så jävla stabil vet jag inte om jag var för jag har nog aldrgi frusit så mycket i hela mitt liv. Mina ben skakade så att jag fick kramper, mindre jävla skönt alltså. Vid halv 3 tiden fick det vara nog så jag skjutsade hem Micke och sen tok deckade jag hemma framför How I met your mother vid halv 4 tiden.

Idag var jag uppe med tuppen och nu ska jag iväg och träna några timmar och sen blir det nog ut till Jockes stuga eller bus med Lisa och Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0