Fly like you're high

Godmorgon partypeople! Igår tillhörde jag inte den generationen som ni kanske förstår eftersom att jag är uppe redan nu. Jag lovade nämligen att vara chaufför till pappsen så jag höll mig nykter och hade en myskväll hemma med mamma och syster.
Idag däremot så ska jag ta igen allt jag missat under mina 2 nyktra veckor. Det ska ju bli 24 grader och strålande sol idag så jag & syster styr upp grillning, fylla och roligheter här hemma ikväll. Alla får vara med! Jag har även lovat att premiärbada i poolen idag, något jag ångrar rejält men ett löfte är ett löfte så vi får väl se.

Nu ska jag iväg till friskis och svettis för mitt älsklingspass och sen ska jag lapa sol och dricka cider, hur nice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0