feberfri

Urusel uppdatering här i bloggen, jo jag vet.. Men det är ju så förbannat tråkigt att blogga när man är sjuk, det händer ju liksom inget spännande. Det ända roliga jag skulle kunna berätta om är mina sjuka feberhallucinationer men då skulle ni tro att jag var psykiskt störd, så jag skippar den biten.

Nu har jag iaf börjat tillfriskna men dumt nog drog jag mig till friskis igår för ett pass. Kändes lite tungt i början men sen flöt det på galant och jag tänkte att jag var så gått som klarrr och frisk. Men efteråt var mina hjärtklappningar inte att leka med och jag var sjukt nära på att tuppa av ett x antal ggr. Lyckades iaf pallra mig hem till Carl på ett par sjukt skakiga ben och tokdeckade sedan framför en dålig rulle som han och Niklas prompt skulle se.
Nu är jag hemma igen och tänkte dra mig ut i solen.

Här har ni min valborgs outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0