ett nytt steg i livet

En timmas terränglöpning senare ligger jag nu här utmattad och jävligt lycklig. Lycklig för att jag hittade hem igen och inte sprang vilse där ute i skogen. Den absolut bästa löpträningen måste verkligen vara i just terräng, jag är så härligt slut i mina ben just nu.

Men nu till det roliga:
Jag kom in på Hälsocoach PT & GT (personligtränare & grupptränare) på Lillsveds idrottsfolkhögskola ute på Värmdö. Var ju som sagt där ute på intervju i lördags och idag fick jag reda på att jag kom in. Så den 23 Augusti flyttar jag ut till Värmdö. Tror att den här utbildningen kommer passa mig perfekt då jag får bo med människor med exakt samma stor idrottsintresse som jag, träna varje dag och utbilda mig till något som jag verkligen vill bli.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag har planerat söka PT och GTI nästa år. Skriv mkt om den är du söt. Var det svårt komma in?!

Grattis och hoppas du kommer trivas.

2010-06-27 @ 00:35:37
URL: http://www.Fitnessessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0