back on track

Åh idag var jag tillbaka på friskis igen, hur skönt som helst. Körde mitt älsklings Styrkemedel pass och sen mötte jag upp Moa för en promenad. Vi begav oss först till Kåbo där jag hämtade en nyckeln hos ett par som jag ska börja städa åt varannan torsdag. Så ni kan nu mera titulera mig städtant, på torsdagar iaf..
Sen mötte vi upp Lisa vid fyrishov en snabbis och lite senare tog jag bussisen hem. Väl hemma blev det en ny promenad men då i sällskap av mamma. Nu ska jag slå på någon rulle och sen sussa, tänkte kliva upp med tuppen imorgon.

Dagens faktiskt ända måltid. Frukost/Lunch/Middag i ett med andra ord.
Sallad med kalkon, keso, avokado, tomat och morötter.
Samt en proteindrink på äggvita, vatten, hallon och banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0