Vad fan hände?

Oj vilken jävla karatefylla jag drog på mig igår. Var bra och lagom full när vi drog in på krogen men väl inne på krogen beställde killarna in ett helrör och en flaska fisherman och sen är kvällen sådär lagom svart. Jag minns enbart några spyor och fick imorse höra att jag spytt på en vakt men det tror jag endast är lögn, fyfan! Jag vaknade upp imorse och viste absolut inte vart jag var, ensam i en säng some where. Tydligen befann jag mig hemma hos Petter, bakis och äcklig. Han slaggade i sina pärons säng och jag hade tagit över hans säng, spytt och deckat. Nu är han på match och jag ligger kvar här i hans säng och ska snart dra mig hemåt för mer sömn, jag mår som en sönder sparkad fotboll, blä och usch!

Inte längre törstig


Kommentarer
Postat av: moa

tyvärr va de ingen lögn.. du hade spytt på vaktens jacka.. laazad kom fram och sa "hon spydde precis på min kompis jacka" :P



men häng inte läpp för de....

2010-01-24 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0