Vem kan ge mig svar på alla frågor i mitt huvud?

Vart finns min drömman?
(Skulle vilja veta typ snart. Inte för att jag vill ha ett förhållande men så att jag kan spana & planera lite bara)
När & hur kommer jag dö?
(Kan vara bra att veta så att om man tex kommer bli påkörd av ett tåg håller sig lång bort ifrån tåg & tågrälser)
Vem hade den första könssjukdomen?
(Hur gick det till? hur fick han/hon den & vem smittades näst!? Och viktigast av allt: vilken könssjukdom var de?)
Varför är inte Joel Kinnaman min pojkvän?
(Han håller väl till lite för lite i Uppsala skulle jag tro)
Varför smittar gäspar?
(När jag gäspar på bussen så gäspar alla andra oxå, why? för att härmas eller hur går det annars till)
När kommer Erika hem?
(Jag har tråkigt utan min sambo & hoppas på snarast!)
Vad kommer jag bli när jag blir stor?
(så att jag vet vad jag bör plugga till hösten lixom, vill inte ta mig an skiten i onödan)
När kommer sommaren?
(Jag är så trött på snö nu, jag vill ha sol, värme & halvnaket)
Hur går våran match i helgen?
(Det är väl klart att vi vinner mot bönderna, eller?)
Hur stort är universum?
(Har nån sätt allt & finns det ett slut)
Varför talar inte alla samma språk?
(Hur kan det finnas olika språk? vilket pucko såg till det lixom. Tänk vad lätt om alla bara snackade lika)
Hur dricker man så att man inte blir för full? (med måtta)
(Jag har försökt men det går ej, när man fått lite i sig vill man bara ha mer & begäret tar aldrig slut, varför!?)

Jag slog i huvudet i taket igår, (typ på den här bilden) därav mina halvvridna frågeställningar.




Kommentarer
Postat av: moa

jag vet varför joel inte är din pojkvän.. för han är min! sorry:( vet att alla vill ha honom..

2010-01-21 @ 23:04:41
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Girly

Vilken härlig blogg du har. Och du är verkligen super söt.

Kramar Girly

2010-01-21 @ 23:51:00
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Gjorde som du ville, och nu hör jag blåljusen komma! :(

2010-01-22 @ 00:14:46
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0