stark, starkare, starkast

Ligger & degar framför paradise hotell & är nyligen hemkommen ifrån gymet där det blev en timmas gymande & ett intesivpass på de. Annars har min dag varit otroligt tråkig och händelselös. Har endast myst lite med syster, skjutsat pappa till stan & sätt klart säsong 3 av vänner. Så lite träning var verkligen behövligt så att jag kunde få bort all min överenergi som jag legat & dragit på mig hela dagen.

Imorgon ska jag in till stan runt 11 & träffa upp Moa & Lisa. Vi ska skriva in oss på stockholms nation & kirra kårleg, bra skit! Sen blir det lite shopping, fika med Erika & träning på det.

Passade på att ta lite egobilder innan jag drog iväg till gymmet


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du den där armipod hållaren ?

2010-01-13 @ 11:17:40
Postat av: Maria

fick det av mammsen men det finns att köpta lite överallt. Bland annat på onoff, siba, netonnet, applestore mfl.

2010-01-13 @ 21:40:36
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0