Shalalala, jag är alltid lika gla

Känns faktiskt precis så, trotts att en hel del inte går min väg här i livet så skrattar jag ändå. Det är garanterat mer toppar än dalar & jag mår som en kung. Visst jag har inget jobb men jag gör allt för att tjäna pengar ändå. Idag städade jag bla min fasters hus & som tur va gjorde Moa mig sällskap. Skulle blivit riktigt långtråkigt om inte hon varit där men som tur var så var hon det & jag hade någon att babbla på med så att städningen gick fort. När jag var klar så var det dags för storhandling så vi drog till Kvantum & gled runt med en kundvagn & scannade & hade oss & sen avslutades storhandlingen på systemet, för i helgen står de party på schemat!

Nu har jag precis käkat lite revbensspjäll & kollat på vänner.
Ikväll blir det solarium, intensivpass på friskis & sen ska jag leka med Jocke.

Glädjeskutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0