REHABILITERING

Yes, jag har rehab här hemma, laddat hem massa nya filmer & myst ner mig i sängen med lite onyttigheter. Jag mår väl som jag förtjänar idag, bakfyllan börjar krypa sig på, jag är öm i hela kroppen & har ett x antal blåmärken som bevis på gårdagens ostabila fylla. Från & med nu så ska jag verkligen lära mig att dricka med måtta, när jag har som roligast & bäst fylla så ska jag ta ett glas vatten & inte en till cider eller en shott. För annars slutar det som det alltid slutar, med minnesluckor & skrapsår. På torsdag är det upp till bevis!

Här är bildbevis på att jag är vid liv trotts allt. Men i en liten ofräschare variation, håret står åt alla håll, mina ben är täckta av blåmärken, jag har fortfarande gårkvällens smink kvar & mitt ansikte har flagnat sönder.









Kommentarer
Postat av: Erika andersson

kommer hem imorgon efter jobbet min kära vän :) Sedan jobbar jag typ lunch hela veckan så kan vi umgås mycket :) PUSS

2010-01-24 @ 21:46:23
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0