rastlösa dagar

Idag har jag sökt jobb som en galning, jag är trött på att vara arbetslös nu så jag hoppas på resultat inom snar framtid. På onsdag börjar iaf kursen som vi ska läsa så då har man lite att underhålla sig med.

Nu däremot så ska jag kasta i mig min middag & sen dra mig iväg på träning. Efter träningen blir det helt klart solariumet, jag är nämligen lika likblek som ett snöoväder. Förhoppningsvis lite brunare efter solariumet så ska jag pallra mig hem till jocke & våldgästa honom. Erika kommer inte förns imorgon & jag behöver någon att prata sönder redan nu så jocke & micke får bli dem lyckligt lottade.

Dagens middag, kyckling, oliver, tomater, avokado & keso, MUMS!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, saknar dig o din mat :) hihi imorgon måste du hjälpa mig med håret, blir tokig på det !!

2010-01-18 @ 17:18:42
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0