Klart man ställer upp

Min kusin ska ha barnkalas imorgon & min faster är inte direkt den som ställer sig & bakar. Så hon ringde & smörade lite för mig & det är klart jag ställer upp, hon betalar ju bra!
Så idag har jag bakat hela dagen & svarat i telefonen som ringt stup i kvarten. Har ringt två jobbcoacher, två arbetsgivare, livsmedelsverket & sen sånt där vanligt folk. Har med detta fått två jobbintervjuer inbokade, två arbetspass på livsmedelsverket samt ett möte med en jobbcoach. Min arbetslöshet kanske inte varar livet ut trotts allt.

Dagens bak

chokladtårta


gräddtårta


bullar


kärleksmums


mumsmums

Nu ska jag se klart skräckfilmen som Erika låg & var livrädd till igår kväll medans jag somna.
Lite mer stake i mig med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0