Fredagsbowling i härligt sällskap

Jag är på tok för rastlös för att bara kunna ligga hemma så istället för att ligga hemma & vänta på att grabbsen skulle sluta jobba så drog jag & storhandlade med Malin, Dan & Mammsen. Sen blev det middag med familjen & efter det drog jag mig hem till Magnus. Hemma hos Mange blev det chill med han & Jocke innan vi mötte upp Nisse, Jonas, Conny, Pertan & Tintin för lite bowling & krök. Men jag höll mig nykter ikväll bla för att jag körde & så har jag en sjukt tidig match imorgonbitti. Klockan står på 6, samling 07:20, matchstart 08:30, tacka gudarna för att jag är morgonpigg. Så nu säger jag godnatt & checkar ut! Erika jobbar hela kvällen lång & lär inte komma hem förns runt 2-3 tiden inatt så det blir till att soman själv ikväll.
 Godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0