Försvunnen sambo

Jag vaknade upp imorse & kollade i sängen brevid mig & den var tom!? Erika var alltså försvunnen eller ja aldrig hemkommen efter jobbet igår. Jag drabbades av lite panik då jag inte hittade mobilen & tänkte att hon kanske ringt under natten & var i knipa. Mobilen hittade jag under kudden efter lite förvirring & där fanns ett sms ifrån kvinnan. Hon skulle tydligen sluta väldigt sent & skulle inte hinna med sista bussen hem. Så då vet jag det iaf, men vart hon håller hus just nu & vart hon sovit i natt är fortfarande en gåta. Kanske hon fick napp på en snygg kock på jobbet?  Jag hoppas på den!

Igår blev btw en lugn kväll för min del. Umgicks lite med Petter, kollade film & sånt trams.
Nu ska jag iväg & träna & senare blir det innebandy, tjaao amigos!

Någon som sätt till denna tös?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart spelar du innebandy i för lag?

2010-01-17 @ 11:51:59
Postat av: Maria

jag spelar i fbc, i div 4 så inget sattsar lag direkt

2010-01-17 @ 14:02:47
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha sötnos då :) Kommer hem snart :)

2010-01-17 @ 18:03:01
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0