enklare än vi trott

Idag har jag flängt runt som en galning men egentligen inte gjort någonting vettigt. Blev en tidigt morgonpromenad med Erika sen missade vi bussen så jag fick skjutsa henne till jobbet. Lyckades köra in på 4 gator som man inte får köra in på, jag är så grym på det där med skyltar (dem kunde ju vara lite tydligare).
Sen blev det gym & pass på friskis, solarium, hem & kasta i mig lite käk & sen första dagen på kursen med Moa & Agnes. Vi fatta ingenting utom det viktigaste, ja alltså att man bara behöver gå 2 ggr för att få ett intyg och därmed kårleg. Nu ligger jag & myser med syster & inväntar Erika.

ME TODAY


Kommentarer
Postat av: Sofia

vart har du inhandlat den dära snygga gråa tröjan? =)

2010-01-31 @ 22:08:55
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0