på en helt annan nivå

Mötte upp lite brudar vid 11 tiden på stan idag för att skriva in oss på stocken. Så nu minsann har även vi kårleg & alla nationer lever med det skapligt osäkra. När det var avklarat gled jag & Moa ner på stan för lite shopping, fick med mig ett par boots, en tshirt & ett par leggings hem. Vi gled även in på arbetsförmedlingen en sväng för att skriva in mig igen & efter det blev det chinese food. Jag & Moa skulle ha mött upp Erika som hade sin första dag på domtrappkällaren, men hon jobbade tydligen längre en vi trott så vi tröttna & Moa tog bussen hem & jag pallrade mig till friskis för ett styrkemedel pass & gym.

Fick även ragg på gymmet idag, killen ifråga var en liten blatte på ca 16 år, sicket kap! Nu undrar ni säkert hur jag kunde veta att killen i fråga var lite små kåt på mig. Jo, det var nämligen så att hans kompis kom fram till mig & frågade med en härlig brytning & lite skönt slang om hans kompis kunde få mitt nummer för att han tyckte jag var snygg. Jag svarade vänligen men bestämt att nej det kunde han tyvärr inte. Efter det kollade hela det coola blatte gänget väldigt snett på mig & helt plöttsligt var jag tydligen inte snygg längre utan lekte bara svår. komik, konsten att skapa humor!



Äntligen har även jag kårleg


Mina nya leggings


Ny tshirt


Mina nya älskade skor


Kommentarer
Postat av: moa

gillar din uppdatering.. så ska de se ut äntligen har ja lite fler bloggar att läsa igen:)

2010-01-13 @ 21:49:51
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0