back on track

Sådärja, nu så tänkte jag ta och kicka igång bloggen igen efter ett riktigt långt uppehåll.
Har såklart hänt en massa saker under tiden jag inte bloggat men det är inget jag orkar dra upp.
Jag är iaf ett år äldre, ett körkort rikare & arbetslös. Härlig blandning det där. Mitt vikariat på åhléns gick ut för 3 veckor sen & efter det jobbade jag en vecka på posten men nu är jag strandsatt utan jobb. Skönt i en vecka ungefär men nu är jag på tok för rastlös så imorgon blir det arbetsförmedlingen & sen glida runt i lite butiker & kasta in cvn. Kunde fått mig ett jobb redan igår men dem hade riktiga skit avtal så jag tackade vänligen nej.
Trotts att jag är arbetslös så rullar livet på fint med massa träning & underbara vänner.


Jag har lite ugly pics ifrån Sälen som jag tänkte vara givmild och dela med mig av. Jag & Moa var där över Nyår & hälsade på Erika. Blev en riktigt dyng vecka & jag har nog aldrig varit så äckligt full som jag lyckades bli där uppe, ni skulle bara veta ..


Erika drog en riktig fyllevurpa ner från deras trappa som btw var dödligt livsfarlig






Haha jag bara älskar den här bilden, erika ser ut som ett riktigt missfoster vilket iofs jag oxå lyckas med där på hörnet

Jag har nog aldrig kört så myckdet ölspel i hela mitt liv, det var ölspel från det att man vakna tills det att man decka igen framåt morgonkvisten








en riktigt positiv sak är att Erika nästan fått jobb i Uppsala vilket betyder att hon troligen kommer att flytta hit & hur underbart är inte det lixom, jag håller alla (två) tummar jag har för att jobbet blir hennes.


Kommentarer
Postat av: moa

välkommen tillbaka black women=)

2010-01-12 @ 15:49:57
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0