det går inte, jag får inte!

Jag sitter & suktar efter min alkohol som ligger här framför mig & frestar. Men nej, jag får inte korka upp idag, jag måste vänta ända tills imorgon kväll. Så ikväll ska jag leka nykter med mina fulla vänner, brukar iofs bli kul ändå. Varför inte alkoholen får flöda i mitt blodomlopp ikväll är för att jag har innebandy match imorgon. Borta match mot några lantisar, så det passar inte alls att dricka om man både ska kör bil & lira plastbandy. Men när matchen är färdigspelad & bilen parkerad, då ska det festas utav dess like.

sugen!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag lirar du i ? (:

2010-01-22 @ 19:01:23
Postat av: moa

wohoo jag är sugen :)

2010-01-22 @ 20:22:21
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0