run away train

Sov i stan inatt och vaknade upp klockan halv 8 av att det var ett jävla liv utanför. Och inte slutade det heller, jag satte på en film för att försöka sonma om men jag var för pigg så det var bara att pallra sig upp. Tog en morgonpromenad samt solade innan jag mötte upp Malin på stan för lite shopping. Handla nya inneskor,
 3 tshirtar/linnen på weekday, läppstift samt ett USB minne, allt för mammas pengar, hihi..
Sen blev det lunch med Malin, mamma och hennes kollega på deras kontor och efter det drog jag och Malin iväg för storhandling av mat samt alkohol. Nu har jag äntligen landat hemma men bara för en ynka liten stund för om 10 minuter ska jag iväg igen. Blir ett styrkemedel pass samt ett dans fuego pass.

Dagens lilla shopping


Kommentarer
Postat av: Judith

Hur går det me vaneförändringen egentligen? =)

2010-12-29 @ 19:10:01
URL: http://panman.blogg.se/
Postat av: Maria

men om det är mammas pengar så äre ju lugnt ;)

2010-12-29 @ 21:21:45
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0