Nu tar jag upp bloggandet igen

Bra va!? Till er extrema lycka så är jag äntligen tillbaka i bloggvärlden och jag tänker vara bra på det här nu, på att blogga alltså. Det har hänt massvis med roligheter i mitt liv, men jag orkar inte riktigt radda upp allt här och nu. Skolan går iaf hur bra som helst och jag stormtrivs med allt och alla människor. Missade tråkigt nog nästan hela veckan som var med julfester och avslutning, men lucia tåget hann jag vara med i. Jag var tomte och vi tomtar skulle efter andra låten klättra ner för en stege lite tyst och försiktigt varpå jag slår i knät och det börjar forsa blod (okej jag kanske överdriver, men det kom blod). Min klantighet ska typiskt nog alltid dyka upp..
I tisdags kom pappa och Malin och hämtade mig, jag var seriöst deppig över att behöva åka hem och lämna alla i 3 hela veckor, så mycket älskar jag Lillsved, så mycket att jag knappt vill lämna stället..

Nu har jag varit hemma i snart en vecka och mina dagar har sätt rätt samma lika ut: jobb, träna, sova..
Har bara hunnit med att träffa några utav mina vänner en endaste gång men om 3 dagar har jag jobbat klart så då blir det ändring på rutinerna. För er som undrar så jobbar jag på posten som jag gjort i 5 jular och en sommar nu och det här blir helt klart sista gången. Jag har nämligen börjat kunna alla postnummer utantill och då har det gått för långt.. för brevbärare o0ch postnummer snille är det sista jag vill bli!

Ajuste jag chockade världen i torsdags och färgade mitt blonda svall brunt! Så nu kan jag inte bli kallad blondie längre. Jag känner även att en hel del smarthet kom med min nya färg.
Iaf så uppfattar nog folk mig som mer seriös och smart nu, elller?





Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart att du börjar blogga igen :)

2010-12-21 @ 10:11:36
Postat av: Lisa

Vad fin du var i brunt hår :)

2010-12-21 @ 10:54:52
Postat av: Elmina

Härligt att du har börjat blogga igen :)

2011-01-04 @ 19:57:25
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0