Det var den jul

Så var även denna jul avklarad. På julafton blev det julfirande och mys hemma hos min faster med små kineserna och farmor och farfar. Jag måste varit snäll i år då jag fick allt jag ville ha och mest julklappar av alla. (33 stycken)

Igår blev det julfirande hemma hos mormor och sen skulle juldagen firas som den bör, med massa alkohol!
Blev förfest hemma hos Calle med 20 killar, samt mig och Malin. Riktigt kul och bra drag, alla var fulla och glada.
Sen är de svart.. Jag hade nog fått i mig för mycket, jag minns inget. Kommer ihåg att jag sitter på marken helt blöt och kall och kan inte komma upp för att mina ben bara viker sig och jag ramllar ihop. Mobilen slutar fungera och jag blir förbannad på mina ben som vägrar hålla mig stående. Tillslut kommer en securitasvakt och bär in mig i ett hus, tar av mig mina klackar och sätter på mig ett par andra skor som jag har med mig och sen ger han mig vatten. Efter det måste han ha ringt polisen för polisen kommer och hämtar mig. Sen får jag åka med dem i bilen ett tag tills jag nyktrat till och då släpper dem av mig vid krogen. Där jag hänger med korvgubben utanför i en halvtimma
(vi blev riktigt bra vänner) tills jag äntligen träffar upp folket jag letat efter men inte kunnat få tag i, i brist på mobil.

Idag har jag lårkakor, blåmärken, ont överallt och mår som ett as så jag har bara legat i sängen hela dagen och kollat på film och sovit, vilket jag tänker fortsätta med. Men lite sällskap skulle inte ha suttit helt fel just nu..

Mitt nyårslöfte får blir "att lära mig dricka med måtta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0