det går trögt nu

Det är helt sjukt att jag även idag känner mig sliten och har ont i hela kroppen från i Lördags. Det är ju 3 dagar sen så nu borde jag vara fit for fight igen tycker man. Att jag har ont kan jag iofs förstå för blåmärken och halvbrutna ben i kroppen läker ju inte direkt över en natt..

Igår mådde jag mer uselt, men pallrade mig trotts detta ut och sprang en mil på morgonen och sen tog jag bilen in till stan, hämtade upp Moa och vi drog upp till gränby för att shoppa på mellandagsrean. Tror banne mig inte att jag var körduglig och varken Moa eller jag var speciellt stabila dagen till ära. Det värsta var att det enda vi kom hem med ifrån vår shopping var alkohol, men det är ju nyår på fredag så då är det väl okej!?
Sen släppte jag av Moa och drog iväg till gymmet och tränade i 2 timmar och efter blev det film och sängen hela dagen för att piggna till.

Vilket tydligen inte hjälpte då jag fortfarande mår tveksamt. 
Men snart ska jag orka pallra mig ut på en promenad och ta en sväng förbi solariumet, sen kommer Malin hem så då ska jag leka med henne och ikväll blir det träning och umgås med lite grabbs.

Här har ni en film från vårat luciatåg i skolan
(jag var tomte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0