dan före dopparedan

Blev ett tidigt tandläkarbesök (inga hål) imorse innan jag tog tåget mot Stockholm. Mötte upp min Katja som jag tvingats vara utan i 1 vecka nu. Vi shoppade lite, käkade lunch, skrattade, busade och pratade strunt. Sådär spårat som det brukar bli när vi är tillsammans. Jag vägrade gå inte på NK, Åhléns samt Central station idag då jag var nästan hundra på att en ny bombman skulle slå till på någon utav dessa plattser. För jag menar om jag vore bombman så skulle jag lätt ha valt någon utav dessa ställen för att ta död på så många som möjligt. Så vi undvek gallerior idag och sprang ifrån alla i våra ögon misstänkta.

Ikväll har jag haft julmys med familjen. Mina killkompisar försökte däremot få med mig ut på krogen men julmys kvällen innan jul är tradition här hemma och här bryts inga traditioner inte. Så istället har det slagits in klappar, busats, rimmats, ätits gott och mysts.. Jag har även klämt och kännt på alla paket (som den 5åring jag är)

Fina Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0