run to the hills

Hade inte en sekund över igår därav bloggtorkan. Blev morgonpromenad med Elina i vanlig ordning, sen jobb från 10-14, därefter en timma på gymmet och sen shopping med mamma och jobb 18:30-23. Sen somnade jag rätt snabbt till några avsnitt av satc när jag kom hem.

Idag har jag legat ute i solen hela dagen med en bok och haft det bra. Men nu väntar en tidig middag, några timmars träning och sen jobb på det. Mindre kul att behöva jobba fredag kväll men det är min sista jobbfredag så jag ska väl inte klaga och det blir ju som sagt pengar.

För någon dag sen så fick jag hem ett brev ifrån skolan med saker vi behöver ha med oss. Bla kuddar, täcken, träningskläder och självklarheter. Men även en lista över massa friluftsgrejer som kompass, liggunderlag, sovsäck, ficklampa and you name it. Det skrämmer mig lite, jag som är livrädd för skogen och hatar friluftsliv, men jag gick på skogsmulle när jag var liten så någonstanns långt inne i mig kankse, men ett högst tveksamt kanske..

Mamma och jag checkade iaf av en bit av listan under vår shoppingrunda igår!
 
Kuddar, liggunderlag, ficklampa, kompass (hur-funkar-det?), fickkniv, praktiska skogsbestick? (tydligen), 
sovsäck och även ett rosa regnställ och ett par stövlar


Har invigt min nya bikini idag (billigt rea fynd, 19kr delen, man tackar!)


En ny chick lit bok att sträckläsa då jag precis betat av Elsas mode.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg bikini! :D

2010-08-06 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0