Ingen friluftsmänniska direkt

Igår kväll körde vi intervaller, sprang 6km och sen blev det lite gym på det. Idag har vi varit ute och vandrat hela förmiddagen, gjort upp eld och levt allmänt friluftsliv. Verkligen inte alls min grej då jag känner mig långt ifrån en skogsmulle. Men med tiden kanske även jag blir en riktig friluftsmänniska. Jag tvivlar däremot rätt starkt på det då jag kände mig riktigt blåst där ute bland alla granar och mossa.
Annars idag har jag och Hanna tvättat, sen körde jag coopertest, (2,5km på 12min och njae jag är missnöjd, men nästa gång då jävlar) och nu snart ska vi ta reda på tvätten, äta middag och sen blir det gymnastik och spinning.

Dagens friluftsliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0