paddla kajak

Har varit hemma över helgen, därav inget bloggande då jag ägnat all min tid åt familj och vänner. Men igår kom jag tillbaka till skolan igen. Blev bodypump direkt när jag kom hit och sen filmmys resten av kvällen. Idag däremot så drog skolan igång på riktigt, dagen började med kajak och sen drama och komunikation på det. Nu ska vi kila ut och köra intervaller och sen blir det gym på det, vi hörs sen..

Drog en fet shopping i helgen
Fick hem mitt nya bredband


Nya kläder: linnen tröjor, mössa och träningsbyxor


Mediciner i massor


Indredning till vårat hus


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 09:27:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0