It's not always rainbows and butterflies

Blev en lån och härlig promenad med min fina vän Elina idag. Hon är som en psykolog för mig, en helt underbar lyssnare som alltid har lösningar på mina problem och som stöttar mig genom allt. Då jag ofta flyger högt upp över molnen och med tankarna långt borta från nuet så är hon tjejen med båda fötterna på jorden som får ner mig till verkligheten igen. En kompis egenskap som jag verkligen kan behöva.

Nu blir det en sen frukost(lunch&middag då jag inte hinner äta flera gånger idag) på altanen med nya vecko revyn innan jag beger mig in till stan för att träna och sen vidare till posten för jobb.

Dagens måltid, ett stort glass vatten, ett ägg, avokado och keso.


Elina x2


Fick hem lite saker med posten idag:
Veckorevyn samt en väska och en vattenflaska från ellos som tack för att jag är kund hos dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0