tårtkalas

Idag har vi blivit uppdelade i våra planetgrupper som skapades igår, jag är Neptunus (dagis?). Vi har haft olika stationer där man skulle samla ihop så mycket pengar (läs leksakspengar) som möjligt. Lite fångarna på fortet stuk över det hela men verkligen jätte roligt. Senare på eftermiddagen fick man köpa ingredienser till en tårta för pengarna och sen trixa ihop en snygg tårta. Finast tårta vann och den vinnande tårtan utsågs av självaste Martin Lidberg som var dagens tårtdommare. Sen blev det tårtkalas, lite sömn, middag och nu ligger jag och deppar i sängen. Alla är på spinning eller fotboll men jag har fått strikta förbud om att jag inte får träna, har man feber så ska man tydligen ligga till sängs. Så här ligger jag nu i min ensamhet och hoppas på att alla ska bli klara snart så jag har några att prata med. Har även fått något superpiller ifrån USA av Julia så det är bara att hoppas på att det hjälper så att skiten går över snart..

Dagen i lite bilder
Tårtbak


Våran mindre snygga Lillsveds tårta som såklart inte vann



Tårtor i mängder!
(jag däremot hatar tårta så jag undvek)



När vi kom hem idag så stod det en "ny" fungerande TV i vårat vardagsrum, det är bara till att tacka vaktmästaren då våran förra inte fungerade.


Kommentarer
Postat av: moa

naw va mysigt ner ser ut att ha.. typ lite kollo stuk :... :):)

2010-08-26 @ 20:56:33
Postat av: Maria

ja vi har det supermysigt och roligt :)

2010-08-26 @ 22:06:55
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: lina

hej läser din blogg dagligen, gillar den =) Men undrar vad de är för skola du har börjat i? Vad läser du? kram

2010-08-30 @ 16:55:06
Postat av: Maria

Jag går på Lillsveds Idrottsfolkhögskola ute på Värmdö och läser Hälsocoach, Personligtränare och Grupträningsinstruktör

2010-08-30 @ 21:56:54
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0