skolstart

Jag lever, hade bara inte riktigt någon tid över till att blogga igår då det var aktiviteter hela dagen och kvällen.
Började dagen med massa lära känna varnadra lekar, ja ni vet sådär som på dagis.. Sen slutade skolan för dagen och då blev det beachvolleyboll match, middag och badminton för hela slanten. Sen avslutade jag och mina boendekompisar kvällen med att titta på sällskapsresan. Vi är 8 pers som delar påvårat hus, plus att jag delar rum med en tjej. Allt har funkat fint hittills och nu har vi precis varit och ätit frukost (läs hotellfrukost varje dag). Ska borsta tänderna och sen hoppa i stövlarna för dagens aktiviteter. Vi hörs senare!

utsikten går iaf inte att klaga på


beachvolly igår, vi bor precis vid beacplanen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är den utbildningen? :)

2010-08-26 @ 19:36:25
Postat av: Maria

den är ett år, helt perfekt :)

2010-08-26 @ 22:08:35
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0