Living in the gangsta's paradise

Sådärja, nu sitter jag på en rätt trött buss på väg till Halmstad. Har redan kommit halvvägs så det känns trotts allt inte så farligt och att jag åkt från regnet till Solen känns inte helt fel det heller. Drog i mig en sallad på Mcdonalds innan jag hoppade på bussen och jag har nog aldrig varit så spymätt i hela mitt liv. Inte för att salladen var stor eller så men jag har levt på proteinshaker i ett x antal dagar nu så min mage är fan inte van med mat. Sitter i varje fall längst bak i bussen och ser ut som en gangster med luvan på huvudet samtidigt som facebook chatten går varm och min sporify lista spelas högt ur mina hörlurar. 
Snart är jag äntligen hos min Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0