stars falling from the sky

Halvkass uppdatering senaste dagarna, jo jag vet.. Men jag har verkligen haft fullt upp, det är så mycket som händer just nu och jag har saker att göra hela tiden känns det som. Det är ju nämligen så att jag flyttar snart och på måndag åker jag till Växjö, på torsdag vidare till Halmstad, sen kommer jag hem på söndagen och flyttar på måndagen. Jag jobbar även nu på söndag så där finns ingen tid över. Så dem senaste timmarna som jag varit borta från bloggvärlden har jag: tvättat, börjat packa, umgåtts med fina vänner som jag kommer sakna, tränat (går inte att låta bli), suttit i massvis med telefonköer, gjort bankärenden och en hel del andra tråkigheter. Mamma och pappa kom även hem igår med en minidator till mig och idag har mamma handlat massa viktigheter som jag behöver ha med mig samt en mobil till mig. Åh så jag älskar mina föräldrar! ♥

Min nya dator
(LG X130) samt mobil (Sony Ericsson x10 mini pro)


shampoon, inpackningar och annat behövligt


Pennor och block


Det skiljer en hel del i storlek på min nuvarande dator och min nya


Jag hängde nyss tvätt och såg 2 stjärnfall inom loppet av en minut. Jag önskade mig en hel del saker, ser man två så lär man ju få önska sig hur mycket som helst lixom. Haha ja ni märker vilken rolig fredag jag har haft, står och hänger tvätt vid 1 tiden. Må det aldrig hända igen!
Ska avsluta denna fredagskväll nu för jag måste försöka sova då jag har massvis att stå i imorgon plus en kräftskiva på kvällen. Men jag lovar att uppdatera bättre imorgon. Puss och godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Patric

Jag har en liten fråga angående din dator! det verkar vara en mini pc..(?) hur tycker du att den fungerar, stör man sig på den lilla skärmen eller?

För har funderat på någon liten själv för att det skulle vara behändigt att ha om man ska iväg men tvekat på om den kanske är för liten...

2010-08-15 @ 20:35:14
URL: http://hombres.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag tycker att den fungerar fint. Vist är det en stor skillnad på skärmen om man jämför med min andra dator (15) men det går bra ändå. inte så att man stör sig på den lilla skärmen precis. Den är även hur smidig som helst att bära med sig

2010-08-16 @ 09:30:38
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0