we'll run till we leave this behind

Igår efter jobbet så blev det kortspel med Dan och Malin hela natten.
Idag däremot så har jag powerwalkat, hämtat ut ett paket på posten och alldeles nyss så kom min vän Jimmy förbi på en fika. Så vi har suttit ute på altanen och babblat i en halvtimma, åh så jag gillar spontanbesök..
Nu snart så ska jag häla i mig en proteindrink och sen bege mig iväg till friskis för någon timmas träning. Efter det så blir det jobb på posten och ikväll blir det mys här hemma med mina bästa vänner. Vi ska ha vår egna lilla kräftskiva hela natten, hur mysigt som helst!

paketet jag hämtade ut idag kom från bodystore.com och innehöll:
en shaker, proteindryckspulver, kromtabletter samt piller som ökar träningskapaciteten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0